sobota, 5 grudnia 2009

horoskop...

O jak ja lubię czytać zodiaki, ile człowiek się dowie o sobie i o innych. Zobaczmy co tam piszą ciekawego...na jednym znanym portalu piszą tak... „Dzisiaj niezwykle ważne staną się dla Ciebie kontakty z ludźmi”...no faktycznie, dzisiaj mój tata odprawia urodziny więc ludzi to dzisiaj napewno u nas będzie nawet sporo. Dalej piszą...” Uświadomisz sobie, jak istotną rolę pełnią w Twoim życiu niektóre osoby’’...to fakt, są dwie może trzy osoby ,które poniekąd mają wpływ na każdy dzień mojego życia. Dalej czytamy ... „jeśli nieśmiało o kimś marzysz, teraz okaż swoje zainteresowanie „ ... i tu mam problem, bo nieważne jakie bym wykazywał zainteresowanie co do pewnej osoby to wszystko nie daje żadnego rezultatu. No i na sam koniec w zodiaku na dzisiaj piszą mi tak.....” Przez cały dzień będziesz w niezłej formie fizycznej, jednak da się Ci we znaki zmęczenie psychiczne „....Jeśli wierzyć mojemu nosowi, to przejawiam silne zapotrzebowanie na grypę, jest mi zimno, smarkam, kaszle i ubrany jestem jak na nadejście zimy syberyjskiej....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz