piątek, 20 marca 2009

zrozumiec...

Zapytałem znajomą czy posiadanie bloga to w dzisiejszych czasach to przysłowiowa siara czy rodzaj elegancji .Przyjrzałem się ostatnio blogom różnym o zróżnicowanej tematyce. Niektóre z nich to bardzo ciekawe opowiadania o życiu codziennym, związane z zainteresowaniami a tych jest tyle ile człowiek może mieć pomysłów. Są blogi o tematyce politycznej, literackiej, historycznej. Autorzy zbierają ciekawe materiały ,nowinki ze świata. Często spotykam się ze stwierdzeniem, że chyba mi się nudziło, że założyłem tego bloga. Myślę, że często jest tak ,że nie potrafimy wiele spraw opowiedzieć, wyrazić ustami w taki sposób żeby to było zrozumiałe, przejrzyste. Może ten blog będzie spełniał role edukacyjną, pozwoli na przemyślenia i co ważne, pozostawiasz ślad swojej obecności w świecie Internetu. Gonimy jak debile za pieniędzmi, wiecznie opłaty, jakieś raty, wstajesz rano, pijesz kawe, wcinasz śniadanko, toaleta, idziesz do pracy, wracasz, obiad, znowu jakaś kawa, film oglądasz, patrzysz za okno a tam dzień się kończy. Dochodzisz do wniosku, że nic nie zrobiłeś…jak to pani nauczycielka powiedziała o sobie…ucieka jej dzień pomiędzy palcami….chyba po to jest ten blog, żeby oderwać się od tej szarej codzienności, taki rodzaj ucieczki od tego wariactwa , które nas otacza.

1 komentarz:

  1. obys tylko wytrwal w pisaniu...ja uwazam,ze czasem naprawde jest latwiej ptrzelac gorycz czy tez radosc w slowo pisane :) i w ten sposob podzielic sie z innymi swoja wizja swiata :)

    OdpowiedzUsuń